سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا بر عهده نادانان ننهاد که دانش آموزند تا بر عهده دانایان نهاد که بدانان بیاموزند . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 مرداد 10 , ساعت 7:57 عصر

هیچ شکی نیست که صنعت نمایشگرهای LED در حال حرکت به سمت صفحات موثرتر و بادام تر و روشن تر بوده است و اکنون یک شرکت اعلام کرده که توانسته بهترین نمایشگر تلویزیون شهری را با پیکسل بالا برای نمایشگاه رویدادهای زنده سال جاری آماده و آنها را روانه بازار اجاره تلویزیون شهری کند.?

integrator  تجاری فن ‌آوری جدیدی است که توسط شرکت تکنولوژی سیلیکون کور راه ‌اندازی و ساخته شده ‌است. به گزارش این شرکت صفحات LED ساخته شده در رویداد ژوئن 2018 به نمایش گذاشته شده ‌است.?

یکی از مهم ‌ترین چیزهایی که این شرکت در نمایشگاه ژوئن برای عموم به اشتراک گذاشته است، طراحی پیکسل جدید است. هدف از این تغییر، به حداقل رساندن آسیب هایی است که بر روی پیسکل ها ی ال ای دی و تلویزیون شهری اتفاق می افتند و به آن‌ ها اجازه می ‌دهد در یک روش فشرده ‌تر در کنار یکدیگر قرار بگیرند و وضوح تصویر بالایی را داشته باشند.

این شرکت همچنین به این موضوع اشاره کرده است که "نمایش روشن LED و دسترس پذیری راحت برای استفاده در محیط‌ های ناهموار" با نمایش 1،200 نیت روشنایی از مشخصات این نمایشگر جدید است.

اریک لی مدیر عامل سیلیکون کور بیان داد که بهبود دوام صفحات LED خارجی چالش بعدی شرکت او خواهد بود.

او همچنین گفته است: "مرحله بعدی افزایش حساسیت صفحه نمایش است و سعی خواهیم کرد پیکسل کوچک‌ تری را به کار بگیریم تا آسیب فیزیکی کمتری به نمایشگرها وارد شود."?

این شرکت نمایشگر های خود را در قالب کابینت 500mm x 500mm میلی‌متری راه ‌اندازی می ‌کند، که اتصال بی ‌سیم و کابل آزاد دارد و برای استفاده در فضاهای نمایشگاهی ایده‌آل هستند.

تعدادی از تولیدات این شرکت در صنعت بازاریابی در سال جاری از جمله MicroLEDs در حال ظهور هستند. این تکنولوژی اخیرا در مقاله‌ ای برای بازارهای داخلی مورد ستایش قرار گرفته که در آن یکی از کارشناسان صنعت تاکید کرده که MicroLEDs نسبت به نمایشگرهای LED استانداردی بالاتر دارند، زیرا زمان استفاده MicroLEDs از تصاویر آنها دارای اندازه یکسانی نیستند.

در حالی که ممکن است این اتفاق بعدی این شرکت باشد، اما باید به تولید انبوه برسد و در بازار به راحتی قابل تهیه باشد که در حال حاضر اینگونه نیست و تولید انبوهی ندارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ